Üdvözlünk a

Fight Klub Sportközpont

weboldalán!

Legközelebbi események

Fanatic Jump

2017. március 30. 9:00 -  2017. március 30. 10:00
Helyszín: Rúdtánc terem

  Az eseményre jelentkezni a helyszínen vagy 06-42/506-112-es telefonszámon lehet.

Jelentkezés nem lehetséges erre az eseményre!

Pilates

2017. március 30. 15:00 -  2017. március 30. 16:30
Helyszín: Karate terem
Az eseményre jelentkezéshez, kattintson a jelentkezés gombra.
Jelentkezés

TRX

2017. március 30. 16:45 -  2017. március 30. 17:45
Helyszín: Zsák terem

  Jelentkezés csak személyesen vagy telefonon lehetséges.

Telefonszámunk: 0642/506-112

Jelentkezés nem lehetséges erre az eseményre!

Nyitva tartás



Hétköznap

6 - 22 óráig

Hétvégén

8 - 20 óráig

 



BŐVEBBEN

 2016 egyik legnagyobb újdonsága, a forradalmian új, többfunkciós futópad,  SKILLMILL már  klubunkban is megtalálható!

 

A SKILLMILL a  szokásos futópad, ellipszis, taposógép lehetőségeit hordozza magában.

A SKILLMILL motor nélkül működik, azaz az aktuális felhasználó működteti és irányítja, attól függően, hogy sétál, fut vagy sprintel. A fedélzet eleje felé mozogva növeljük az iramot, hátrafelé mozogva pedig csökkentjük. Azonban nem hagyja teljesen egyedül az embert edzés közben, hiszen a kijelzője folyamatosan monitorozza a felhasználói teljesítményt és az életfunkciós paramétereket, így fenntartva a motivációt segít céljaink elérésében.

Mit tud pontosan?

         Növeli az erőd, a gyorsaságod, az állóképességed és az agilitásod, azaz a teljesítményedet

         Fejleszti a mozgáskoordinációt

         Egyedi, ergonomikus formatervezésének köszönhetően biztonságos, hiszen minden lehetséges gyakorlat közben biztosítja a természetesen helyes testtartást

 

Egy pohár egészség 

Minden nap frissen facsart, préselt, mixelt zöldség és gyümölcslevekkel várunk titeket. A 2,5dl-es csupa egészséget akár magaddal is viheted. Ha szeretnéd egy üdítően finom, vitamindús lével indítani a napot, nincs más dolgod, mint a recepción leadni a rendelésed. A rendeléseket csütörtök 22:00-ig várjuk minden héten. 

ÚJDONSÁG!

November 1-jétől alakformáló kezelések igénybevételére lesz lehetőség klubunkban. A kezelésekhez előzetes jelentkezés szükséges. Időpontok:

Hétfő: 14:00-16:00

Kedd: 12:00-14:00

Szerda: 14:00-16:00

Csütörtök: 12:00-14:00

Péntek: 14:00-16:00

Bejelentkezés a recepción vagy telefonon lehetséges.

Változtatsd meg a tested!

A legnagyobb ellenség önmagad vagy. Harcolj vele. Tanulj tőle. Dolgozz rajta. Fordítsd át a negatív energiákat pozitívvá. Külső ellenséggel harcolni könnyű. A legfontosabb a belsődben rejtőző ellenség.
Jet Li

  • wellness, fitness nyiregyhaza 01

Segítünk a céljaid elérésében

Az edzés tudatosan megtervezett, tudományos alapokra épülő, teljesítőképesség- és teljesítőkészség centrikus mozgássor.

Tovább a céljaid eléréséhez

Szenvedélyünk az egészséges életmód

A modern társadalmunkban egyre inkább megfigyelhetőek a korai megbetegedések, a gyógyszerfüggőségek és a depresszióra való hajlam. Mindezek az életminőségünk romlásához vezetnek. Az EGÉSZSÉG fogalmára nincs tudományosan elfogadott megfogalmazás.

Tovább az egészséges életmódhoz

Első lépés az új éned felé

„Az egyetlen dolog, ami közted és az álmaid között áll, az az ostoba történet, amit saját magadnak mesélsz arról, hogy miért vagy képtelen elérni őket.”

Jordan Belfort

 

Tovább az új éned felé

Éljen egészségesebb életet
és dolgozzon kiegyensúlyozottabban!

"Az emberek az istenekhez fohászkodnak egészségért, és nem ismerik fel, hogy a birtokukban áll az ehhez szükséges hatalom."

Démokritos

Tovább az egészséghez


Karate edzés
 

A Kyokushin Karate egy full kontakt, álló stílusú karateirányzat. A fizikai képességek fejlesztése mellett célja az emberi értékek megőrzése és az ifjúság egészséges életre való nevelése.

Bővebben a karate edzésről


Személyi edzés
 

A személyi edző segít elérni a céljainkat, figyel a helyes testtartásunkra a gyakorlataink végzésekor, helyesen összeállítja a gyakorlatainkat, motivációt és erőt ad nekünk.

Bővebben a személyi edzésről


Fitness
 

A fitnesz olyan életforma, amely a jó fizikai erőnlétet, a tartós teljesí­tő­ké­pes­sé­gnek a fejlesztését, az egészséges életmódot és az esztétikus külsőt helyezi előtérbe.

Bővebben a fitness-ről


G-Flex
 

A G-Flex a hagyományos felfüggesztéses edzésrendszerek és eszközök egy továbbfejlesztett változata, gravitációs edzéseszköz amely a funkcionális, saját testsúllyal végzett edzésmódszerre épül.

Bővebben a G-Flex-ről


Masszázs
 

A masszázs a test felületén, a test szöveteire, szerveire ható meghatározott fogásokkal, kezelési céllal alkalmazott mechanikus inger, melyre kialakult válaszreakció a fizikai gyógyulás.

Bővebben a masszázsról


Győzd le a telet

 

 A tél és a vele járó hideg, sötétség sokaknál – a lakosság 10-15 %-nál – szorongást, sőt depressziós tüneteket okoz. A rövidebb nappalok, a napsütéses órák számának csökkenése a szerotonin szint csökkenéséhez és a melatonin mennyiségének emelkedéséhez vezet. E miatt a téli hónapokban többet alszunk, kevésbé vagyunk aktívak, fáradékonynak, feszültnek érezzük magunkat.

Télen roppant nehéz motiváltnak és vidámnak maradni, hiszen kevesen szeretik a hideget és a szürke napokat. Az időjárást nem tudjuk megváltoztatni, de a hangulatunkat igen.

A testmozgás az egyik legjobb módja, hogy javítsuk hangulatunkat és elűzzük a  téli depresszió tüneteit. Tudományos vizsgálatok mutatták ki, hogy az edzés serkenti a boldogsághormon, az endorfin termelését. Ezeknek az apró fehérjemolekuláknak a feladata csökkenteni a fájdalomérzetet és növelni a boldogságérzetet. Ráadásul hatásuk akár fél napon át is kitarthat. Leginkább azok a mozgásfajták fokozzák az endorfinok felszabadulását, amelyeket hosszabb ideig végzünk, az aerob típusú, intenzív mozgásformák: kardio, futás, úszás.

Testmozgás során olyan vegyületek – noradrenalin és szerotonin – termelése növekszik meg, melyek a depresszív tüneteket enyhítik, így pl. szomorúság, rosszkedv, szorongás, feszültség, fáradtság, kimerültség, harag, düh, önbizalomhiány és a reménytelenség érzését. Így hosszú távon a sportnak pozitív hatása lesz az idegrendszerre.

Heti 150 perc kardiomozgással többek közt csökkenthetjük a vérnyomásunk, a koleszterinszintünk, a vércukorszintünk, megelőzhetjük a vastagbél-, emlő-, prosztata- és tüdőrákot, valamint jelentősen mérsékelhetjük a stressz következményeit.

G-Flex Csoportos edzések

    • gflex
A G-Flex a hagyományos felfüggesztéses edzésrendszerek és eszközök egy továbbfejlesztett változata, gravitációs edzéseszköz amely a funkcionális, saját testsúllyal végzett edzésmódszerre épül.Különlegessége az a csigás áttétel , mely lehetővé teszi, hogy a tér bármely irányába szabad mozgást lehessen végezni és páros gyakorlatokat is. Az új gravitációs eszközzel izolált gyakorlatokat is végezhetsz!...

Rólunk mondták

„ Ez a hely minden harcművészetet gyakorló álma, vagy talán 1 kicsit még több is!”

„Egy élmény itt edzeni. Látszik, hogy ez nem csak „egy építmény”, hanem egy egész élet eredménye.”

Nyíregyháza, Vörösmarty tér 3, 4400 Hungary